Ranní jóga

Míra obtížnosti:  •••••

Patříte mezi ty, co si rádi přivstanou a před školou či prací se protáhnou a příjemně naladí na celý den? Tak to určitě přijďte na ranní jógu!

Jóga pro zdravá záda

Míra obtížnosti:  •••••

Lekce určená pro každého bez rozdílu věku. Tato lekce je pomalejší, zaměřená na správné držení těla, protažení a uvolnění. Snažíme se zde posílit zádové svalstvo a celý hluboký stabilizační systém.

Powerjóga

Míra obtížnosti:  ••••

Powerjóga je styl, který je víc než kterýkoliv jiný, ovlivněn tím, kdo jej učí. Ačkoliv je struktura lekce velice podobná napříč spektrem lektorů, tempo, dynamika, silová náročnost, rychlost přechodů či výdrží, typ pozdravů slunci, délka relaxace, zařazování dechových technik atd. je velice variabilní v závislosti na zkušenostech a vlastním stylu každého lektora.

Jin Jóga

Míra obtížnosti:  •••••

Jin Jóga je lekce plná klidu a pokory k vlastnímu tělu a jeho potřebám. Dává prostor pro uvolňování pojivových tkání, fascií a kloubů. Pracuje s tokem energií a energetickými dráhami v našem těle (meridiány).

Šivánanda jóga

Míra obtížnosti:  •••••

Chcete posílit imunitní systém, snížit hladinu stresu, zklidnit mysl, pohladit duši a celkově napomoci své vnitřní pohodě? Zastavte se na lekci Šivánanda jógy, kterou tvoří souhrn dechových cvičení, jógových pozic, meditací a manter.

Čakra jóga

Míra obtížnosti:  •••••

Jóga, která cílí na jeden z jemnohmotných obalů našeho těla a práci s energetickými centry – čakrami. Učí nás vnímat tuto naši jemnou složku a tím ji vědomě harmonizovat.

Hatha jóga

Míra obtížnosti:  •••••

Jóga znamená spojení. Dovoluje nám důkladněji se propojit se svým dechem, tělem, svým pravým já a svou pravou podstatou.

Fasciální jóga

Míra obtížnosti:  •••••

Trochu netradiční jóga, ve které se zaměříme na fasciální síť v těle. Jedná se o kombinaci dynamičtější praxe, jemné jin jógy a automasáží propojených tak, abychom se dostali k nejhlubším tkáním.

Aštanga vinyása jóga pro začátečníky

Míra obtížnosti:  •••••

Tradiční pojetí dynamické jógy způsobem vhodným i pro úplného začátečníka.

Jemná jóga

Míra obtížnosti:  ••••

Naučte se být k sobě jemní.

Jemná hatha jóga

Míra obtížnosti:  •••••

Společným cílem lekcí Jemné hatha jógy je celkové harmonizace jak na tělesné, tak na mentální úrovni.

Vnitřní jóga

Míra obtížnosti:  ••••

Tradiční jóga nedynamické povahy. Sebepoznání není klišé … je to způsob, jak se naučit přijímat se skromností své kvality a s odvahou své slabosti.